تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
تورات،خشايارشاه در روز سومين سالگرد تاجگذاري خود در حالت مستي از همسرش،ملکه وشتي، مي خواهد که زيبايي هايش را به نمايش ميهمانان بگذارد اما مکله وشتي که زن عفيف و با حيايي بوده از اين کار سر باز ميزند( اين از خصايص زن اصيل ايرانيست که عفيف و با حيا بوده و خود را در معرض ديد همگان قرار نمي دهد) و به همين دليل پادشاه خشمگين با صحبت کردن با مشاورانش به اين نتيجه ميرسد که ملکه وشتي را برکنار کرده و زن ديگري را جانشينش کند و به همين علت در ميان زنان زيبا روي ايراني و از ميا اسراي يهودي دختري به نام " استر". جانشين وشتي مي شود. (استر تا قبل از آمدن به قصر نزد پسرعمويش مردخاي زندگي مي کرد ). در همين بين استر و مردخاي با کمک هم هامان وزير پادشاه رو برکنار کرده و دستور قتل وي را خشايارشاه صادر مي کند و مردخاي جاي وي را مي گيرد. استر و مردخاي هم پادشاه دستور قتل دشمناي يهود رو در 3 روز مي گيرند و در اين سه روز 70 هزار ايراني قتل عام مي شوند!

اين واقعه که در کتاب مقدس يهود نيز آمده جنايت هولناکي است که يهود هر سال آن را جشن ميگيرد و با پوشيدن لباسهاي شخصيت هاي اين داستان اين جنايت را طي نسل ها زنده نگه مي دارد.

حال شما قضاوت کنيد ، هولوکاست چسيت و کجاست ؟

(جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به کتاب "فرزندان استر " نوشته ي هومن سرشار مراجعه کنيد.

مجموعه مقالاتي در باره ي تاريخ و زندگي يهوديان در ايران

خواهشمنديم ساكت ننشينيد و توهين را نپذيريد و از دوستان بخواهيد كه به ما بپيوندند و براي رضاي خدا متن اعتراضي ما را امضا نمايند. و مراتب نگراني و خشم خود را از بلاگفا اعلام نمايند . هر امضا شما تيري است بر قلب ناپاکان و اسلام ستيزان . لوگوي ما را در وب خود قرار دهيد ( اگر از بلاگفا هستيد موقع امضا ادرس وبلاگ خود را وارد ننماييد )